zaterdag 3 oktober 2009

» Beeldje met 3 bekende aapjes(horen, zien en zwijge (€ 10)

U kunt hier bieden op een mooi beeldje met de bekende afbeelding van de drie aapjes, namelijk: horen, zien en zwijgen. Uit welk materiaal het beeldje is weet ik niet, maar het is heel mooi, zie foto’s(deze zeggen meer dan duizend woorden). Kleur: Soort Beige Hoogte: 12 cm Lengte: 11 cm Diepte: 5 cm Gewicht: 495 Gram Ik wil echter echt vragen dat mensen die het niet serieus menen zich onthouden van een reactie en hierdoor mijn waardevolle tijd verspillen. Ik had in het verleden namelijk reeds mensen die mij graag voor de zot hielden, door te beloven dat ze het artikel zouden kopen, ik idioot deed dus dat ook. Het artikel blijft dus op het net staan tot het de deur uit is, degene die het eerste ze afhaalt van die is ze, reservatie’s doe ik dus niet meer(, behalve indien men een voorschot geeft en er een uiterste termijn op afhaling gezet wordt, indien het artikel niet wordt afgehaald, is de koper zijn voorschot kwijt en mag ik het artikel verder verkopen).\'
Stylus
meer info


Geen opmerkingen: