zaterdag 5 februari 2011

Maria rosa mystica 50 cm

Maria rosa mystica 50 cm Ook weer een prachtig beeld van de madonna rosa mystica. Dit beeld is 50 cm hoog en ook topgaaf zonder breuk of kras Beeld is van gips verhouding 70/30 ROSA MYSTICA Wonderbaarlijke genezingen bij de 7e verschijning. Bij deze verschijning brachten de ouders een 6 jarig knaapje dat door kinderverlamming niet meer gaan of staan kon en een meisje van ongeveer 26 jaar dat reeds 9 jaar niet kon spreken. Beiden waren ogenblikkelijk genezen. Het meisje van 26 zong nu uit volle borst een jubellied en kon zonder enige moeite zingen en spreken. Het knaapje was op de armen van de ouders in de kerk gebracht, nu kon hij staan, later werd hij op het grote plein voor de jubelende massa mensen openlijk getoond, het kind vertelde, ik heb in de dom de Madonna gezien, een ze heeft mij heel leif toegelachen. Een derde wonder geschiedde tijdens de verschijning van Maria in een privehuis van de stad. Daar woonde een jong meisje , dat sedert haar jeugd niet normaal was, ook kon zij niet spreken. Haar schoonzuster bad thuis tijdens die verschijning en riep luid spontaan uit O, Lieve Moeder Gods, als U werkelijk in de dom van Montechira zijt genees toch a.u.b. deze arme zieke , op het ogenblik werd de zieke volledige en blijvend genezen. En bad nu ook met haar schoonzuster overgelukkig de Rozenkrans mee. Mijn Goddelijke Zoon Jezus Christus heeft Mij in het jaar 1947 naar Montechira gestuurt, waar Ik in het midden van de domkerk de grond van Mijn voeten aangeraakt temidden van zovele kinderen. Dat moet duidelijk merken, dat Ik Maria ben, de Moeder van het Mystieke Lichaam van Christus, de H. kerk dat was bedoeld als uitnodiging aan alle kinderen van de gehele kerk tot: Gebed, boete, opoffering. Want er begonnen donkere tijden aantebreken zoals het nog heden het geval is. Het nalaten van het beminnen van de Heer en van deze Moeder ( diepbedroefd op zichzelf wijzend, daarbij vielen tranen uit haar ogen op de grond!) bedroefd Mij: als men echter aan deze uitenodiging geen gehoor schenkt, zullen genade en barmhartigheid voor de kerk van Mijn Goddelijke Zoon opnieuw de "Rosa Mystica'' tot opbloeien brengen. Montechira zal de berg zijn van war het Mysterieuze Licht van de gehele wereld zal stralen! Ja dat zal in vervulling gaan. Pierina zei toen: ik hoorde al deze heerlijke dingen aan en vroeg: Lieve Madonna waarom doet u Niet nog meer wonderen zodat de geestelijke aan Uw verschijningen kunnen geloven. Maria antwoorde: hoeveel weldaden heb Ik reeds in deze tijd geschonken, hoevele Genaden uitgedeeld! Maar het opvallendste wonder zal de terugkeer van de kinderen tot het ware geloof zijn! Tot ware liefde voor de Heer! Daarop zullen volgen de hereniging en de Vrede voor de gehele wereld . Dan richtte de H. Maagd de handen hemelwaarts en sprak: Ik smeek van de Heer de overrijke zegen af op alle kinderen die Mij helpen, opdat Ik meer bekend en bemind word en al degenen, die zich moedig daarvoor zullen inzetten, dat Mijn uitgesproken wensen worden uigevoerd. Gebeden tot ROSA MYSTICA. Rosa Mystica, Onbevlekte Maagd, Moeder der Genade, Tot eer van Uw Goddelijke Zoon, werpen wij ons voor U neer, Om van God barmhartigheid te verkrijgen, Niet door onze verdiensten maar door Uw goedheid van uw Moederlijk Hart, Smeken wij om hulp en genade, in de zekerheid, dat U ons zult verhoren. Ave Maria. Rosa Mystica, Moeder van Jezus, Koningin van de H. Rozenkrans, en Moeder van de Kerk, het Mystieke Lichaam van Christus, wij smeken voor de tweedracht verscheurde wereld om het geschenk der eenheid. En de Vrede, en om alle genaden, welke de harten van zoveel uwer kinderen kunnen nieuw maken. Ave Maria. Rosa Mystica, Koningin van de Apostelen, laat rond de Eucharistische altaren talrijke priesters en kloosterroepingen ontluiken, die met de gloeinde ijver voor de zielen het Rijk van Uw Zoon Jezus in heel de wereld komen uitbreiden. Giet toch Uw Moederlijke en Hemelse genade over ons uit. Ave Maria
meer info


Geen opmerkingen: