maandag 26 september 2011

in perfecte staatonderaan getekendhoogte : 23.5cmVerzorgde verzending voor België = 8 EURDe zaken mogen afgehaald worden of kunnen verzonden wordenIndien vragen aarzel niet me te contacteren. Frais d’envoie pour l’étranger contactez moi s.v.p.If you have questions do not hesitate to contact me.For postal costs abroad please contact me.Kijk ook even naar mijn andere aanbiedingen Veel dank Sluiten  Contacteer de verkoper Je naam Je e-mail Je telefoonnummer (optioneel) Je bod € (optioneel) Tekst Verstuur mij een kopievan deze reactie Contacteer de verkoper Toon alle zoekertjes van A Thing of Beauty A Thing of Beauty: - Je zoekertje beheren Zoekertje doorsturen: Je naam E-mail van vriend Bericht (optioneel) Wachten Deel dit zoekertje Facebook Twitter Misbruik melden Zoekertjesnummer: 57297868 Zoekertje bewaren Sluiten   Wat is er mis met dit zoekertje?

Zoekertje bewaard in Favorieten Laatst bekeken zoekertjesGerelateerde zoekertjes Antieke schilderij op doek beg... Aziatische artistieke kunstwaa... 20 € Carlton ware 3 kreeften bordje... 65 € Mz czechoslovakia altrohlau sc... 35 € Longwy veizel met stamper (52) 155 € Zakelijk adverteren

©kapaza.be Voorwaarden Copyright Blog Sitemap Helpdesk var keyword = "kapaza/kunst-en-antiek"; keyword = keyword.toLowerCase().replace(/-/g, "").substring(0, 24) ; metriwebTag ("kapaza", keyword, "nl"); Pixel('http://stats1x1.kapaza.be', 'vi', '2', '1', '', '2040', '', 'new_click', 'nl');
meer info


Geen opmerkingen: