woensdag 19 juni 2013

Chinees Beeld van een Zittende Keizer of Oude Wijze dat gepolychromeerd was maar door de ouderdom een gedeelte van zijn kleuren heeft verloren. Ik vind nog rood en zwart, de ander kleuren kan ik niet beschrijven. Toch meestal donker; De ouderdom kan ik moeilijk inschatten. Komt uit een privé verzameling met meestal voorwerpen uit China. Ik heb speciaal grote Foto's genomen zodat u het beter kan controleren. Het is vervaardigd geweest uit hout. Vertoont gaatjes van vroegere houtworm maar heeft in het verleden een speciale handeling ondergaan zodat die verdwenen zijn. Heb ook geen poeder meer gevonden. De Hoogte is 38 cm. De afmetingen van het voetstuk zijn 11 X 17 en het gewicht 1,700 Kilogram. Volgens mijn mening heeft het Beeld een onderdeel geweest van een groter element. Dat denk ik als ik de achterkant bekijk. Het lijkt mij een nieuwe inkeping uit recente datum. Alles bijeen genomen. Voor de Liefhebber en de Kenner een begerenswaardig Item. Sluiten  Contacteer Roger Je naam Je e-mail Je reactie Beste Roger, Je telefoonnummer (optioneel) Je bod (optioneel) € Verstuur mij een kopie van deze reactie Door het versturen van dit bericht gaat u akkoord met ons privacybeleid. Contacteer de verkoper Roger: Verstuur een email 03 3-xxx... Toon het nummer Wachten Opties Bekijk de 82 zoekertjes van Roger Zoekertje naar een vriend sturen Voeg toe aan mijn favorieten Zoekertje bewaard in Favorieten Deel op Facebook Printen Misbruik melden  Voor de verkoper: Wijzig, verwijder of plaats omhoog Zoekertjesnummer: 74838225 Wat is er mis met dit zoekertje? Sluiten

Stuur dit zoekertje door Sluiten Je naam E-mail van vriend Bericht (optioneel) if (typeof getAdLinkAdTag=='function') getAdLinkAdTag('300x250'); Onload('himedia_show_ad_frame', false, ['adview_ad_block', ['adview_imu', 'adview_textlink']]) ;

©kapaza.be Voorwaarden Veilig handelen Copyright Privacy Sitemap Helpdesk Pers

Bekijk de mobiele website

var cim_code = "si_kapaza/cl/kunst_en_antiek/overige_kunst_en_antiek"; var sp_e0 = { "s":"kapaza", "cp": cim_code, "lang":"NL", "url": document.location.href } spring.c(sp_e0); Pixel('http://stats1x1.kapaza.be', 'vi', '2', '1', '', '2043', '', 'new_click', 'nl');
meer info


Geen opmerkingen: