donderdag 4 juli 2013

===================================Uit mijn collectie stenen beeldhouwwerken bied ik enkele stukken aan.Ik maak stenen beelden in diverse vormen en uit verschillende steensoorten.1..VLAM, een beeldje gemaakt van serpentijn uit India. hoogte 30 cm, prijs ¤ 85,002..ZWANGER, beeldje, torso van een zwangere vrouw, spaans albast, hoogte 22 cm, ¤ 80,00. Mooi aandenken/geschenk voor uw zwangere echtgenote/vriendin, buurvrouw, dochter, nicht, of...gewoon voor uzelf.3..CANDLE...serpentijn uit Zimbabwe, harde steen. Waarom candle??, welnu, een kleinkind van me noemde het meteen een kaarsvlam. Hoogte 33 cm prijs ¤ 75,004..VIS, een fantasievis waarbij ik zoveel mogelijk de lijnen van de steen gevolgd heb. steensoort is speksteen uit China. Cadeau voor sportvisser/aquariumliefhebber. Op dunne plaatsen, hier de staart, laat de steen licht door. lengte 22 cm.¤ 60,005..VERSTILDE BLIK..beeld van dezelfde steensoort als nr 1, Indiaas serpentijn. Een beeld voor een stiltehoekje in uw tuin of woonkamer, gewoon naar blijven kijken. H 32, d 23, br 11 cm. ¤ 220,00.Ik woon in Nederland, in Goirle, slechts 5 km voorbij de grensovergang Poppel aan de weg Turnhout-Tilburg. Ook heel eenvoudig uit richtingen Antwerpen of Eindhoven: via rijksweg A58 tot Tilburg rijden, afrit 11 nemen en na slechts 3 km staat u bij mij. Overdag ben ik meestal thuis.Voor afspraak bellen svp 06 48630984, maar eerst ook even foto 6 bekijken en daarna mijn andere advertenties. Ik kweek valkparkieten en maak die TAM, vandaar.========================================== Sluiten  Contacteer Cor Je naam Je e-mail Je reactie Beste Cor, Je telefoonnummer (optioneel) Je bod (optioneel) € Verstuur mij een kopie van deze reactie Door het versturen van dit bericht gaat u akkoord met ons privacybeleid. Contacteer de verkoper Cor: Verstuur een email 0648-xxx... Toon het nummer Wachten Opties Bekijk de 2 zoekertjes van Cor Zoekertje naar een vriend sturen Voeg toe aan mijn favorieten Zoekertje bewaard in Favorieten Deel op Facebook Printen Misbruik melden  Voor de verkoper: Wijzig, verwijder of plaats omhoog Zoekertjesnummer: 75261505 Wat is er mis met dit zoekertje? Sluiten

Stuur dit zoekertje door Sluiten Je naam E-mail van vriend Bericht (optioneel) if (typeof getAdLinkAdTag=='function') getAdLinkAdTag('300x250'); Onload('himedia_show_ad_frame', false, ['adview_ad_block', ['adview_imu', 'adview_textlink']]) ;

©kapaza.be Voorwaarden Veilig handelen Copyright Privacy Sitemap Helpdesk Pers

Bekijk de mobiele website

var cim_code = "si_kapaza/cl/kunst_en_antiek/overige_kunst_en_antiek"; var sp_e0 = { "s":"kapaza", "cp": cim_code, "lang":"NL", "url": document.location.href } spring.c(sp_e0); Pixel('http://stats1x1.kapaza.be', 'vi', '2', '1', '', '2043', '', 'new_click', 'nl');
meer info


Geen opmerkingen: