zondag 13 oktober 2013

Dit antiek madonna beeld komt nog van mijn overgrootouders, ik zelf heb het beeld altijd bij mijn grootouders in de voorliving zien staan.Tot 10 jaar geleden heeft dit ook altijd in Poperinge, west-Vlaanderen gestaan.Geschat word dat dit rond 1900 gemaakt is geweest.De maker ervan staat op de achterkant gegraveerd, zie laatste foto.Het beeld is in perfecte staat, geen barstje of slijtageplekken en in zijn mooie oorspronkelijke kleur.Aangezien ik geen plaats heb en het ook niet mijn ding is mag dit weg voor een fair bedrag.Ik heb het beeld al laten schatten en ken de marktwaarde, gelieve dus een serieus bod te bieden, dank u.Het beeld is 55 cm hoog, 41 cm breed en 30 cm diep, het gewicht schat ik op z'n 4 a 5 kilogram.Het liefste zelf afhalen maar ik ben wel bereidt het beeld goed verpakt op te sturen met Kiala of de Post maar op eigen risico!Bekijk ook mijn andere zoekertjes eens.Afhalen kan te Wilrijk, Antwerpen. Sluiten  Contacteer Timperman Je naam Je e-mail Je reactie Beste Timperman, Je telefoonnummer (optioneel) Je bod (optioneel) € Verstuur mij een kopie van deze reactie Door het versturen van dit bericht gaat u akkoord met ons privacybeleid. Contacteer de verkoper Timperman: Verstuur een email - Biedingen (vanaf 120 €) Plaats een bod Je e-mail Je naam Je bod € Plaats bod Wachten Er zijn nog geen biedingen geplaatst. Wachten Opties Bekijk de 73 zoekertjes van Timperman Zoekertje naar een vriend sturen Voeg toe aan mijn favorieten Zoekertje bewaard in Favorieten Deel op Facebook Printen Misbruik melden  Voor de verkoper: Wijzig, verwijder of plaats omhoog Zoekertjesnummer: 78103946 Wat is er mis met dit zoekertje? Sluiten

Stuur dit zoekertje door Sluiten Je naam E-mail van vriend Bericht (optioneel) if (typeof getAdLinkAdTag=='function') getAdLinkAdTag('300x250'); Onload('himedia_show_ad_frame', false, ['adview_ad_block', ['adview_imu', 'adview_textlink']]) ;

©kapaza.be Voorwaarden Veilig handelen Copyright Privacy Sitemap Helpdesk Pers

Bekijk de mobiele website

var cim_code = "si_kapaza/cl/kunst_en_antiek/overige_kunst_en_antiek"; var sp_e0 = { "s":"kapaza", "cp": cim_code, "lang":"NL", "url": document.location.href } spring.c(sp_e0); Pixel('http://stats1x1.kapaza.be', 'vi', '2', '1', '', '2043', '', 'new_click', 'nl');
meer info


Geen opmerkingen: